Pronájem tiskových a kopírovacích strojů

Jak funguje pronájem kancelářské techniky

Pronájem tiskáren, kopírek a kancelářské techniky je všeobecně v dnešní době velice rozšířeným obchodním modelem. Není divu. V oboru, jakým je kancelářská technika, přicházejí obrovským tempem na trh stále nové, moderní technologie a zařízení. Logicky pak Vaše zakoupená tiskárna  stejně rychle stárne a tak než se nadějete, je z Vašeho stroje technicky zastaralý kousek hodící se možná do muzea. Nehledě na zvyšující se investice do stále častějších servisních kontrol a náhradních dílů.

Stálá měsíční platba za pronájem kopírovacích strojů obsahuje provozní náklady stroje. Nemusíte se tak starat, kdy se má vyměnit jaký fotoválec, spotřební materiál, či náhradní díl. Již Vás nebude zajímat kde koupit toner do kopírky a kolik stojí. Nebudete s hrůzou pozorovat hodinky a počítat čas servisního technika strávený při opravě u kopírovacího stroje. Vaše firma se rozšířila a Vy potřebujete výkonnější kopírku? Není problém, prostě nám stroj vrátíte (bez penalizace) a my Vám nabídneme stroj jiný. Pronájem Vám podstatně sníží náklady a nepřinese žádná rizika.

Podmínky pronájmu

1

Jaká je délka pronájmu?
Délka pronájmu je standardně nastavena na 4 až 5let.

2

Je možné pronajmuté stroje odkoupit?
Ano, po skončení platnosti smlouvy, a to za zůstatkovou cenu.

3

Co všechno zahrnuje měsíční paušál, který hradí nájemce?
Instalace na prvním umístění, servis stroje, veškeré náhradní díly a spotřební materál a opravy závad nezpůsobené uživatelem.

4

Co dále zahrnuje částka za pronájem stroje?
Počet kopií/výtisků za měsíc. Nadlimitní kopie jsou zpoplatněny a účtovány.